Find svar på dit spørgsmål her

Ja!
Du modtager track'n'trace nummer på din e-mail, så snart ordren er sendt fra vores lager.

Indtast track'n'trace nummeret og følg din pakke her:
Track din GLS pakke her

Se mere om fragt og levering og få hjælp her

Der kan gå op til 10 dage fra vi har modtaget din returpakke, til at pengene er på din konto.

Så snart vi modtager din pakke, gør vi vores bedste for, at du modtager pengene hurtigst muligt. Vi bestræber os på at refundere beløbet samme dag som pakken modtages, omend der kan gå op til 3 hverdage, før refunderingen finder sted. Yderligere kan der gå 1-3 bankdage, før pengene er til rådighed på din konto. Vær opmærksom på, at behandlingstiden er fra dét øjeblik, hvor vi modtager pakken på lager.

Beløbet refunderes tilbage til det kort der blev brugt, da du lavede ordren.

Vi kan desværre ikke refundere pengene til en anden konto grundet sikkerhedsmæssige årsager. 

Ja, du kan bytte din vare i vores butik. Husk din kvittering så vi kan finde dig i vores system.

1. Send en mail til os på ordre@hestehusethusted.dk med ordre nr og retur årsag. Vent derefter på bekræftelse.

2. Opret din retunering her: https://return.shipmondo.com/hestehusethusted

3. Venligst tilføj dit returnummer til pakken.-

4. Print og påsæt dit returlabel fra fragtselskabet og aflever pakken ved nærmeste posthus.

Du finder dit ordrenummer i den ordrebekræftelse, du modtog på din e-mail, da du placerede ordren.

Ordrenummeret begynder med: #

OBS: Vær opmærksom på, at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til ordre@hestehusethusted.dk med det telefon nummer du brugte, da du placerede ordren, så vi kan finde dig i vores system og gensende din ordrebekræftelse.

Du skal sende en mail til os på ordre@hestehusethusted.dk med Reklamation som emnefelt.

Heri skal du sende billeddokumentation af fejlen på produktet samt dit ordrenummer.

Når vi har modtaget det fra dig, så opretter vi en ny ordre til dig, hvor du herefter modtager en ny ordrebekræftelse.

FIK DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL?

Du kan altid kontakte vores kundeservice på e-mail, telefon eller chat.

Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.